Afhalen in onze winkel

Wij hebben een groot aantal producten op voorraad en doen er zo veel mogelijk moeite voor om een juiste voorraadstatus op onze site weer te geven. Wij raden u aan om, indien u het product direct wilt komen afhalen, de order via het internet te plaatsen en de bevestigingsmail af te wachten, of om telefonisch contact op te nemen zodat wij de mogelijkheid hebben de voorraad fysiek voor u te controleren.

Het kan uiteraard voorkomen dat er een product niet op voorraad is, wij geven in dat geval, op basis van historische gegevens, een schatting van de levertijd op. Dit is een schatting, de werkelijke levertijd weten wij niet van te voren, maar wij zullen u daarover zo goed mogelijk informeren. Onze schatting is terug te vinden in de winkelwagen.

Onze openingstijden zijn door de week van 16:00 tot 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00.

Bezorgen bij u thuis

Voor grotere pakketten maken wij gebruik van de diensten van de pakketdienst DHL, u krijgt hiervan tracking-en-trace gegevens zodra het pakket verzonden wordt. Voor kleinere pakketten gebruiken we in Nederland PostNL, DHL, hiervan krijgt u geen tracking gegevens, deze worden over het algemeen in de brievenbus achtergelaten.

Uiteraard is het mogelijk om kostenloos de order te annuleren indien de order nog niet verzonden is, de enige uitzondering hierop zijn onderdelen of producten op maat.

Bevalt het bestelde niet?

Bevalt het bestelde u niet, dan kunt u binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product, de goederen onbeschadigd, inclusief alle bijbehorende documentatie aan ons retourneren. U krijgt dan het volledige bedrag dat u betaald heeft (dus inclusief door ons gemaakte verzendkosten), na ontvangst van de goederen, binnen 14 dagen teruggestort. Indien er schade is ontstaan zullen wij de kosten voor herstel verrekenen met het terug te betalen bedrag.

Indien de termijn verstreken is, is retourneren in principe nog steeds mogelijk, maar alleen na persoonlijk overleg over de voorwaarden waaronder we het dan terugnemen.

Indien u het wilt terugsturen, dan is procedure heel eenvoudig, vul Retourformulier Reparatie Gereedschappen Mario.pdf in en geef het pakket voldoende gefrankeerd (de verzendkosten zijn voor u) af bij het postkantoor. U kunt uiteraard het product ook persoonlijk bij ons langsbrengen, dan krijgt u ook direct uw geld terug (indien we voldoen cash voor handen hebben).

Product beschadigd aangekomen?

Bij ontvangst van de producten dient u te controleren of het product goed is aangekomen. Is dit niet het geval dan kunt u binnen 14 dagen geheel kosteloos de producten retour zenden. Wij zorgen voor een zeer snelle afhandeling van uw garantieclaim. De procedure hiervoor is heel eenvoudig, vul Retourformulier Reparatie Gereedschappen Mario.pdf in en geef het pakket voldoende gefrankeerd af bij het postkantoor, wij vergoeden de door u gemaakte verzendkosten. U kunt het uiteraard ook bij ons afleveren, het is vaak mogelijk direct een nieuw product mee te krijgen.