Vragen en onduidelijkheden

Wij proberen onze website zo duidelijk mogelijk te maken en onze aanbiedingen ook duidelijk en zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven. Het is echter niet eenvoudig om alle informatie geheel en voor iedereen duidelijk weer te geven. In geval van twijfel, een mogelijke fout aan onze kant, of als u iets ziet dat u niet duidelijk is, neem dan rustig via info@reparatie-accu.nl contact met ons op.

Klachten

Waar mensen werken worden fouten gemaakt, en ook bij ons komt dat voor. Als er iets niet naar uw zin gaat, of u heeft klachten, dan horen wij ook graag van u. Het liefst horen we persoonlijk van u, zodat we direct in samenspraak met u tot een oplossing kunnen komen. Uiteraard kunt u ook e-mailen, wij spannen ons in om u binnen zeer korte tijd een oplossing te kunnen bieden. Indien wij niet instaat zijn uw probleem direct op te lossen, zullen wij binnen één werkweek reageren op uw klacht en waar nodig een voorstel voor een oplossing aandragen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@reparatie-accu.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.